fredag 21. januar 2011

Jeg starter en blogg.

Lenge har jeg nå sett og hørt og lest om de unge som blogger og hvor bra de gjør det, hvor mange lesere de har osv. Så kom ideen om å lage en egen blogg. For det å blogge er vel ikke forbeholdt de unge? Mange på min alder bruker også en del tid foran pc-en og de leser jo også blogger.

Jeg får nå se etter hvert hva denne bloggen vil inneholde, men det blir nok mest om meg og mitt liv, mine tanker og ideer og så kommer det nok et bilde eller to også. Jeg tar gjerne imot kommentarer på det meste og angående det meste, og har dere forslag til noe jeg bør ta opp så kom gjerne med tips.

Så vil jeg bare ønske meg selv lykke til med bloggingen og håpe at jeg etter hvert får en del lesere rundt om i landet :-)

1 kommentar:

  1. Hei! så koselig at du har ordnet blogg, må vel være følges venn her. Titter innom av og til he he.

    SvarSlett