mandag 13. januar 2014

Strikkeklubb

For vel en uke siden foreslo jeg overfor noen venninner at vi skulle starte en liten strikkeklubb. Og de fleste av dem tente på ideen omtrent tvert. Så i kveld har vi hatt vårt første av forhåpentligvis mange møter. Ikke noe stort opplegg, bare møtes for å strikke, skravle og få tips og råd fra hverandre. 


Jeg foreslo at vi ikke skulle ha noe stort opplegg, bare noe å drikke og en pakke kjeks eller twist eller noe sånt. Vi møtes ikke for å spise, men for å strikke og ha det sosialt sammen. Og vi skal møtes en gang i måneden. 


Da ikke alle jeg spurte kunne komme, ble vi 5 damer i kveld. Siden vi alle jobber sammen på sykehuset i Kristiansund, kjenner vi hverandre godt fra før, men det er veldig koselig å møtes over noe annet enn jobb også. Det som var ekstra morsomt var at Nina hadde med seg en pakke til meg. I pakken var disse to klutene som hun har strikket. En blå og en grønn. Kjempefine kluter som det blir moro å ta i bruk. 


Jeg gleder meg allerede til neste kveld!

1 kommentar:

  1. Så koselig med strikkeklubb! Nydelige kopptuer du fikk! Fin vertinnegave!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett