fredag 25. juli 2014

Sokker og Kluter

Bitta Mikkelborg kjenner vel de fleste av dere strikkere, og jeg vet at mange av dere også har bøkene hennes. Jeg har jo sett på Strikkesida og på Bittamis DesignFacebook alt det fine som blir strikket av hennes design. Jeg tenker da først og fremst på sokker og kluter.


Så for bortimot et par uker siden bestemte jeg meg for at nå måtte jeg også ha disse bøkene. Spesielt siden boka Sokker var på tilbud på cdon.no. Og i går kom den boka i posten. For meg som liker å strikke sokker så kommer den boka til å bli flittig brukt. Boka Kluter var ikke på lager nå, men blir sendt så fort den kommer inn. Gleder meg veldig til den kommer også.


Siden jeg nå sitter på jobb i nat (det er rolig her så derfor har jeg tid til å skrive litt), så får jeg ikke tatt bilde av boka, har derfor kopiert bilder fra nettet. Jeg leste at på en del av oppskriftene brukes tynt garn, og da er garnet Superwash 100 fra Garn og Hobby helt perfekt til det. Ser veldig frem til mange koselige strikkekvelder utover høsten og vinteren, men ikke før etter at ferien er avviklet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar