lørdag 24. november 2012

Ute etter billig garn?

I mange år holdt jeg på med strikking, hekling, brodering og sying. Jeg har strikket ganske mange plagg, både til meg selv og mine, men også gitt bort til venner, spesielt når de fikk barn. Og jeg tok på meg strikking for andre. Jeg har brodert en del bilder, og jeg har heklet noen duker. Sydde veldig mye i den tiden det var populært med såkalte mus, tror jeg sydde 8 stk. og ga bort i julegave et år.

Jeg gikk nok litt lei av håndarbeid den gangen, for nå har jeg nesten ikke rørt strikkepinnene på 10 år. Men nå er lysten kommet tilbake og jeg har begynt å strikke igjen. Og det er moro!

I den tiden var en av mine drømmer å starte egen butikk med salg av garn og håndarbeidsartikler. Og hobbyartikler. Det ble bare med drømmen den gangen.

Men nå har jeg startet egen nettbutikk med salg av garn. Garnet er produsert i Tyrkia og er av veldig god kvalitet. Og prisen er veldig rimelig! Levering skjer direkte fra Tyrkia, og det tar bare et par dager fra du bestiller til du har varene hjemme hos deg.

Sjekk ut min nye butikk da? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar