fredag 22. mars 2013

Nytt garn og snart ny nettbutikk

Da er endelig min drøm på vei til å bli virkelighet. Som jeg skrev i et tidligere innlegg, så har jeg i mange år hatt en drøm om å starte en egen butikk med garn og hobbyartikler. Og nå er den snart en realitet.
Jeg har kjøpt inn noen kilo garn og håper jo selvfølgelig at det blir godt mottatt, og at min nye nettbutikk som  blir offentliggjort når alt er på plass, blir en suksess. Ting tar som regel tid, så jeg starter i det små, men håper på å utvide etter hvert.
Her er en aldri så liten forhåndsvisning av fargene på garnet som kommer:





Har dere lyst til å følge med når nettbutikken blir en realitet, så bli gjerne en følger av bloggen min.
Eller dere kan gå inn på Facebook og like siden min. Da er dere også med på trekningen av valgfritt garn for kr. 200,-. 
Og spre gjerne "ordet" rundt omkring :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar