fredag 4. oktober 2013

Et lite livstegn.

Joda, jeg er fortsatt i live. Ser det er over 2 måneder siden siste blogginnlegg. Sier til meg selv at jeg skal blogge oftere, men blir det?

I tiden som har gått etter siste blogginnlegg har jeg vært på ferie. Sammen med mine 2 gode venninner. Hele 3 uker hadde vi til rådighet i Alanya, Tyrkia. Dessverre måtte den ene venninnen plutselig dra hjem etter en uke, noe som gjorde at ferien vår ikke gikk som planlagt, men vi to som ble igjen koste oss allikevel. Det ble da også tatt en del bilder fra turene vi var på, jeg skal legge ut noen av dem etter hvert.

På strikkefronten holder jeg på med sommertoppen til meg selv. Kjøpte garnet i sommer da bomullsgarnet til Drops var på tilbud, så den ble billig. Jeg har igjen et par cm før jeg skal begynne på ermene og mønsteret. Gleder meg til den er ferdig, og det må jeg prøve å bli i løpet av de neste 2 ukene, så kan jeg ha den på meg til jenteturen som går til Gdansk i Polen. Noe vi gleder oss vilt til :-)



Bildet er lånt fra Garnstudio.

Yes, I am still alive. It's been over 2 months since my last post. I say to myself that I have to post more often, but do I?

Since the last post here I have been on vacation. With my two very good friends. We were 3 weeks in Alanya, Tyrkey. Unfortunately one of us had to go home after a week, so our holiday did not go as planned, but the two of us that stayed there for 3 weeks had a great time after all. I took some pictures from the trips we went to, I will publish them soon.

The last weeks I have been knitting this summer top for myself. I bought the yarn this summer when the cotton yarn from Drops was on sale, so it turned out cheap. I have a few inches left before I start on the arms and the pattern. I will try to finish during the next 2 weeks, so I can use it on the girls trip to Gdansk in Poland. A trip we really are looking forward to :-)

1 kommentar: