lørdag 12. april 2014

Lite garn og nytt design

Toppen jeg skrev om HER er nesten ferdig nå. Er veldig fornøyd med fargen, blå bare er min farge. 


Men jammen ble det for lite garn. Har bare noen omganger igjen i halsen, så det var veldig dumt. Så er det noen av dere der som leser bloggen min som har ett nøste Muskat fra Drops i farge nr. 02 og innfaringsnr. 22 så kjøper jeg det gjerne.


Så gjør jeg også ting jeg aldri har prøvd før. Jeg prøver meg på å skrive en oppskrift. Det finnes jo et hav av oppskrifter på alt mulig der ute, så å finne på noe nytt er vanskelig, og det kan godt tenkes at noe der ute kan være omtrent lik dette, det er vanskelig å unngå tror jeg. Men dette er uansett helt mitt eget design, og jeg er spent på om oppskriften er forståelig for andre. Men jeg håper nå det.


Hva dette skal bli til slutt får forbli en aldri så liten hemmelighet enda, det jeg kan si er at jeg har brukt garnet Superwash 100 fra Alize, som du kan finne i butikken min. Og når jeg da skulle prøve noe nytt så måtte det selvfølgelig bli blått denne gangen og. 


Påskeferien i år går hjem til min mamma. Og da blir det å begynne på denne genseren til meg selv. Synes den var så fin, og garnet ligger på hobbyrommet mitt, så det er bare å begynne så den blir ferdig til neste høst. Jeg tenkte også å strikke både sokkene og luen som hører med. Dette mønsteret er som du ser også fra Drops


En riktig God Påske ønskes deg! :-)

1 kommentar:

  1. Så nydelig farge på toppen din :) Håper du har fått tak i garn! Og overraskelsen din ser spennende ut, fint mønster :) Det hadde vært fint om du kunne sende meg adressen din til ormshammer@hotmail.no. Så kan jeg få sendt deg pay it forward gaven din :)

    SvarSlett