torsdag 4. juni 2015

Bodil.

Bodil er min svigerinne og en av mine gode venninner. Hun strikker ikke selv. Hun og min bror hadde pusset opp kjøkkenet, og jeg så med en gang her trengtes det ny klut og håndduk. Denne fargen som jeg har valgt, Bella Batik 2905 var akkurat riktig farge til dem. 


Så tenkte jeg at jeg samtidig kunne skrive et nytt mønster. Det er veldig morsomt å skape noe helt nytt som andre ikke har gjort før. Og også se responsen på det selvfølgelig. 


Og jeg ble ganske fornøyd med resultatet. Og jeg håper jo også at du er enig med meg. 


Settet er strikket i Bella Batik men kan også strikkes i Bella. Både mønster og garn kan du få kjøpt hos Garn og Hobby.

2 kommentarer:

  1. Riktig fint kjøkkensett!

    God lørdag fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Fint:)

    http://beautyblossom.bloggnorge.com/

    SvarSlett