søndag 16. juli 2017

Jøss så mange!

Jippi! Jeg har passert 100.000 lesere på bloggen min! Veldig morsomt å passere et så høyt tall synes jeg. Og det må selvsagt feires. 



Så hva er vel da mer naturlig enn at jeg gir bort mønsteret til Hjertekofta som jeg selv har designet?
Har du lyst på mønsteret til denne kofta? Da må du gjøre dette:



1. Følg bloggen min.
2. Kommenter innlegget.
3. Link til dette innlegget i din egen blogg. 



Og premiene blir disse:
Jeg trekker ut 5 personer som får mønsteret på Hjertekofta. I tillegg sender jeg også med mønstrene på de 4 klutene jeg har laget.

Og så leter jeg litt i garnlageret mitt og sender en liten overraskelse til en person, men det blir en overraskelse til mottakeren :-)


Har du ikke egen blogg så husk å skriv mailadresse hvor jeg kan nå dere. 
Trekning blir neste søndag, 23. juli, kl. 20.00. 
Lykke til! :-)

7 kommentarer:

  1. Grattis med jubileum! jeg følger deg på facebook, har ikke egen blogg....men håper å vinne for det...hilsen Monica i regnvåte Henningsvær ... mo-skog(at)online(dot)no

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jubileum😄 Prøver å følge deg, men går ikke gjennom. Kan nås på mc-fjell@online.no
    Hilsen Maja

    SvarSlett
  3. 🤗
    Følger bloggen din, kommenterer i hytt & dynevær og liker deg alltid.... overalt 😉 (Har ikke egen blogg, følger deg på face & in life) ❤️

    SvarSlett
  4. Gratulere med jubileum :) Denne var veldig fin kofte :) Har ikke blogg. Håper jeg har flaks denne gangen. Min mailadr er ka-holm@hotmail.no.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med flotte besøkstall!
    Så flott kofte!
    Følger deg gjennom Feedly, og Google.
    Skal straks "reklamere" for deg på bloggen min :)

    SvarSlett
  6. Gratulere, jeg er så imponert av dere flinke bloggere med så mange følgere og lesere! Happy blogging!

    SvarSlett