lørdag 1. juli 2017

Nytt til kjøkkenet

Fra juni måneds nye mønster i Facebookgruppa DesignAlong2017 valgte jeg å strikke disse som dere ser på bildene. Først en klut i garnet Alize Bella fra Garn og Hobby


Jeg har strikket mye i mitt liv, men jeg kan ikke huske å ha strikket grytekluter før. Nesten utrolig, men slik er det. Så det var morsomt å strikke disse to. Garnet her er bomullsgarnet Anna & Clara fra Søstrene Grene, som jeg hadde liggende. 


En veldig kjekk gruppe å være med i for å få brukt opp noe av det garnet jeg har liggende og som bare venter på å bli strikket av. 
Har du lyst til å strikke det samme kan du finne mønsteret her: 

2 kommentarer:

  1. Sommerlig og fin strikk! Kjekt å få litt sirkulasjon i garnlageret, for det fylles jo stadig opp igjen samme hvor mye vi strikker av det.

    Fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  2. For en super måte å kvitte seg med garnlageret på da. Likte de grytelappene.
    klemz

    SvarSlett